Hieronder vindt u de meest gestelde vragen die we bij NLElectric binnen krijgen. Heeft u een vraag die er niet bij staat, dan kunt u contact met ons opnemen via contact@nlelectric.nl
De bezorgkosten hangen erg af van het artikel dat u koopt. Sommige producten zijn erg zwaar en worden op een pallet verzonden. De bezorgkosten worden altijd bij uw bestelling vermeld. Als u verdere vragen heeft over de bezorgkosten kunt u contact opnemen met contact@nlelectric.nl.
Als een artikel niet op voorraad is nemen we contact met u op om te overleggen. Omdat het vaak om hele specialistische artikelen gaat die uit het buitenland moeten komen kan het zijn dat de levertijd enkele weken duurt. Als u verdere vragen heeft over de levertijd kunt u contact opnemen met contact@nlelectric.nl.
In veel gevallen kunt u uw producten ook komen ophalen. In sommige gevallen kan u dit best een redelijk bedrag schelen. Als u uw producten liever komt ophalen, neemt u dan contact met ons op via contact@nlelectric.nl
Uw betaalgegevens worden opgeslagen in onze beveiligde database en in onze eigen administratie om uw bestelling mee af te kunnen wikkelen. Geen enkele van uw gegevens worden doorgegeven of doorverkocht aan derde partijen. Meer informatie over uw privacy kunt u vinden in onze privacy statement.
In onze privacy statement kunt u exact zien welke gegevens we van u verzamelen en wat we er mee doen. Samengevat zijn al uw gegevens bij ons veilig.
Wat we in ieder geval nooit zullen doen is u met reclame achtervolgen of toestemming aan andere partijen geven om u met reclame te achtervolgen.
NLelectric verkoopt alleen maar artikelen die voldoen aan de Europese wetgeving. De voertuigen die u bij ons kunt kopen mogen dus gebruikt worden op de openbare weg en u mag er ten alle tijde mee in de Nederlandse (en buitenlandse) milieuzones.